Anunțuri astăzi: 60 556

Ajutor

Cum se desfășoară înregistrarea pe panoul de anunțuri OK8.md?

În partea de sus, în unghiul drept al site-ului găsiți butonul „Înregistrare”. După apăsarea lui, se deschide o fereastră, în care e obligatoriu să introduceți datele personale – login, parolă, confirmarea parolei, adresa electronică personală și să bifați că sunteți de acord cu condițiile site-ului. După apăsarea butonului „Înregistrare”, pe adresa dumneavoastră electronică va fi expediată o scrisoare de confirmare. Accesați linkul indicat în scrisoare. Dumneavoastră vă autorizați automat pe site și puteți începe să creați anunțuri.

Înregistrarea pe OK8.md se va desfășura de câteva ori mai rapid cu ajutorul rețelelor sociale (Google, Facebook).

Sunt deja înregistrat pe OK8.md, dar am uitat login-ul și parola. Ce să fac?

Luați legătura cu noi la adresa electronică suppot@ok8.md.În scrisoare, indicați numărul de telefon utilizat la înregistrare și noi vă vom anunța ce să faceți mai departe.

Vreau să indic numărul meu de telefon în datele personale, dar primesc mesajul „acest număr este ocupat”. Ce pot face?

Aceasta este o consecință a specificului funcționării operatorilor de telefonie mobilă. Când un anumit număr nu se utilizează îndelungat, peste un anumit timp el revine în vânzare. Posibil, numărul dumneavoastră a aparținut anterior altcuiva și el l-a utilizat la înregistrarea pe site-ul nostru. Vă rugăm să ne telefonați la numărul (068) 66 79 81, pentru a putea dezlega numărul dvs. de contul vechi și să vi-l transmitem pentru utilizarea pe OK8.md.

Cum plasăm și distingem anunțul?

În dreapta secțiunii de căutare se găsește butonul „Trimite un anunț”. Apăsându-l, în față vi se va deschide o formă, în care veți alege secțiunea, subsecțiunea și tipul propunerii. Apoi, se deschide forma de completare a anunțului. În dependență de parametrii indicați (secțiune, subsecțiune), vor apărea câmpuri în care veți descrie maximal detaliat propunerea dumneavoastră. Pentru toate tipurile de anunț, rămân neschimbate punctele „Preț”, „Regiune”, „Denumire”, „Descriere”.

După completarea tuturor câmpurilor obligatorii pentru adăugarea unui anunț nou, dumneavoastră ajungeți pe pagina unde puteți:

  • instala autopublicarea;
  • evidenția anunțul prin culoare;
  • face anunțul VIP;
  • distribui anunțurile dumneavoastră pe rețelele sociale (Facebook, Twitter, VK, Odnoklassniki).
Câte simboluri maximal putem introduce în câmpul „textul anunțului”?

Pentru diferite secțiuni este stabilită o anumită limită:

  • 2000 de simboluri în cazul unui număr comercial;
  • 5000 de simboluri pentru categoria „Lucru”;
  • 2000 de simboluri pentru toate celelalte categorii.
De ce când public un anunț nou în secțiune, el apare cu câteva linii mai jos decât celelalte?

Site-ul oferă posibilitatea de a publica anunțuri VIP. Conform regulilor, ele sunt mereu amplasate în partea de sus a fiecărei pagini din lista anunțurilor, pentru că sunt achitate suplimentar.

Dacă doriți ca propunerile dumneavoastră de cumpărare/vânzare/schimb să fie întotdeauna în TOPul listei, vă rugăm să ne scrieți pe adresa electronică a serviciului suport suppot@ok8.md și noi vă vom ajută cu această întrebare.

Cum pot modifica anunțul care a fost blocat?

Adresați-vă serviciului de suport. Noi vă vom ajuta inițial să deblocați anunțul, iar ulterior – să îl redactați în conformitate cu regulile corespunzătoare de pe site.

Anunțurile au fost blocate fără anumite încălcări din partea mea. Ce pot face?

Considerați că anunțurile au fost blocate pe nedrept sau greșit? În acest caz, vă rugăm să luați legătura cu echipa de suport OK8.md la orice oră, scriind pe adresa electronică suppot@ok8.md pentru soluționarea problemei.

De ce anunțul meu cu plată nu a fost acceptat, iar banii nu au fost întorși?

Înainte de publicarea și achitarea anunțului, utilizatorul bifează punctul prin care confirmă că a făcut cunoștință cu regulile site-ului. Astfel, se consideră că regulile au fost încălcate intenționat, iar Utilizatorul conștientizează consecințele comportamentului său inadecvat.

De ce anunțurile mele se blochează, dar nu și alte anunțuri cu un conținut similar?

Pe OK8.md funcționează sistemul de premoderare. Dacă anunțurile nu corespund regulilor, ele se blochează.

Dacă dumneavoastră considerați că am omis ceva, vă rugăm să ne scrieți pe adresa electronică suppot@ok8.md și plângerea dumneavoastră numaidecât va fi analizată.

De pe contul meu au fost extrași bani, dar eu nu înțeleg pentru ce. Ce să fac?

Toate prelevările de pe contul dumneavoastră sunt înregistrare în sistemul panoului de anunțuri OK8.md. Vă rugăm, asigurați-vă că nu ați activat (poate întâmplător) vreo funcție contra plată. Dacă într-adevăr nu ați conectat nimic, vă rugăm să luați legătura cu serviciul suport OK8.md, la numărul (068) 66 79 81 sau adresa electronică suppot@ok8.md.

Am compus un anunț în conformitate cu toate regulile, dar el oricum nu a fost amplasat. De ce?

Anumite companii anunță oficial că interzic realizarea produselor lor pe orice teren, cu excepția punctelor de vânzare ale firmei. Ceea ce înseamnă că dacă dumneavoastră veți amplasa o propunere de vânzare cu un asemenea produs, noi vom fi obligați să o ștergem.

În momentul de față, lista produselor interzise spre vânzare arată în felul următor:

1. Cartelele de reduceri. Atrageți atenția, moderatorul poate bloca propunerea dumneavoastră de vânzare/schimb/utilizare temporară a cardului de reduceri, în cazul în care compania vizată ne va scrie o plângere. Pe lângă asta, compania poate să vă retragă dreptul de a utiliza cardurile de reduceri pe care le-ați propus în cadrul site-ului OK8.md.

2. Numerele Moldcell. Nu contează dacă doriți să vindeți numărul dumneavoastră personal sau un alt număr. Anunțurile cu un asemenea conținut vor fi șterse imediat. Pentru a primi informații suplimentare, vă puteți adresa serviciului suport sau reprezentanților Moldcell.

3. Aparatele de masaj Relax & Tone, Cosmodisk. Dacă ați cumpărat un aparat de masaj sau un kosmodisk la compania Top-Shop, atunci nu veți reuși să îl vindeți prin panoul de anunțuri OK8.md. În special, dacă producția companiei a fost adusă în Moldova pentru vânzare, fără legătura cu distribuitorul oficial.

Această listă va fi completată, în cazul în care alte companii vor interzice vânzarea produselor lor, de aceea vă recomandăm să o consultați din când în când.

Ce trebuie să cunosc despre „Serviciul abonări”?

Dacă sunteți cointeresați de produsele unui anumit vânzător și nu doriți să îl pierdeți din vizor, puteți să vă abonați la el. Pentru asta, treceți pe pagina detaliată a anunțurilor utilizatorului care vă interesează. Lângă login-ul lui este buton „Înscrie-te”. Apăsând pe el, veți primi un aviz în secțiunea „Notificări”, când acesta va publica anunțuri noi. În orice moment puteți anula abonarea.

Cum mă abonez la rezultatele căutării după criteriile alese?

Pentru asta, în bara de căutare de pe site, introduceți denumirea produsului care vă interesează și apăsați pe semnul căutării. Apoi, indicați secțiunea, iar în meniul lateral alegeți caracteristicile principale, după care doriți să urmăriți produsul (de exemplu regiunea, prețul și altele). Pe pagină, sub denumirea secțiunii este butonul „Abonează-te”. Apăsați pe el, pentru a introduce modificări în configurările abonării și a vă abona.

Putem oare șterge/deconecta din căutare contul de pe OK8.md?

Această opțiune OK8.md nu este disponibilă pe site-ul OK8.md. Utilizatorul poate ieși din cont, dar și șterge de pe cont toate datele personale înainte de ieșire, dar țineți minte că acestea nu vor putea fi restabilite.

Putem oare extrage banii din contul OK8.md?

Nu, acest serviciu nu este disponibil pe panoul de anunțuri OK8.md.

Dacă v-au rămas întrebări, va rugăm să luați legătura cu serviciul suport OK8.md, scriindu-ne la adresa suppot@ok8.md sau telefonând la numărul de telefon (+373) 68 667 981.

Site-ul dat utilizează cookie-uri. Faceți cunoștință cu politica cookie pe adresa dată

Ok