Optimizează procesul de muncă prin integrarea telefoniei IP cu platforma CRM
14 Aprilie 2022 ,
16:32
491 vizualizări
Descriere
Uneori nici nu ne imaginăm cum unele lucruri pot deveni mult mai simple și ușor de utilizat - mai ales comunicarea prin telefon în companie. Scapă de munca manuală în plus, pentru a ridica eficiența companiei tale — doar un singur click pentru a trece de la o fereastră la alta sau pentru a face un apel.
Asta nu e tot!
Prin integrarea sistemului voIP Sipuni cu amoCRM, ai acces la o multitudine de funcții, care ar contribui la organizarea și automatizarea sarcinilor de rutină.
- Crearea automată a contactelor și tranzacțiilor, pentru orice apel de intrare/ieșire.
- Sunete doar cu un simplu click pe numărul clientului.
- Înregistrările apelurilor se transmit automat în sistemul CRM și sunt salvate separat pentru fiecare client.
- Informații despre răspunzător, indicând managerul și clienții de care e responsabil.
- Fără apeluri pierdute. Se vor crea sarcini automat pentru manageri, dacă au pierdut apelul clientului sau dacă cel din urmă a telefonat în afara orelor de muncă.
- Pop-up cu numărul sau numele apelantului.
- Redirecționare apeluri. Dacă managerul responsabil de client este ocupat, apelul va fi transmis către toți angajații departamentului, astfel fiind prelucrate toate apelurile.
- Call-tracking Sipuni, pentru a urmări sursa apelurilor.
- Statistici și rapoarte despre apeluri, per manager.Crește performanțele companiei prin integrarea tehnologiei voIP cu CRM. Stai la dubii? Timp de 14 zile, compania Sipuni îți oferă posibilitatea să testezi sistemul gratuit.
Pentru mai multe detalii contactați-ne la:
Tel. +373 22 000 200
E-mail: info@sipuni.md
sipuni.md